2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Morkomis ir svogūnais įdarytas karpis




         Vasara. Karšta. Visai nesinori mėsos..... Štai tada akys ir krypsta žuvies patiekalų link.
Šį kartą aprašysiu mūsų šeimos pamėgtą patiekalą – įdarytas karpis. Darbo palyginti nedaug, o šeimyna valgo su pasigerėjimu...

Taigi
Reikia:
-       Šviežio karpio. (Na, aš iš karto imu dvigubai, nes vienas karpis dingsta nuo stalo akimirksniu...);
-       Citrinos – 1vnt.
-       Svogūno galvučių – apie 3 vnt.
-       Morkų – apie 3vnt.
-       Šampinjonų – čia pagal skonį. Aš dedu taip 10 vnt.
-       Česnako ir prieskonių marinavimui;
-       Grietinės ir majonezo. Jie bus naudojami aptepimui;
-       Kepimo maišelio (dar kitaip vadinamos „kepimo rankovės“)





Pastaba: kaip minėjau, nuotraukose matosi „dviguba norma“.

Paruošimas:
-       Karpis valomas, įtrinamas smulkintu česnaku bei prieskoniais žuviai. Česnako aš tikrai nepagailiu... Paliekame apie 1 valandą karpį marinuotis kambario temperatūroje;
-       Kol marinuojasi, daromas įdaras:
o    Morkos sutarkuojamos burokine tarka;
o    Svogūnus pjaustome „kvadratukais“;
o    Pjaustome šampinjonus. Kas grybų nemėgsta, galima ir be jų;
-       Įdarą apkepiname keptuvėje;



-       Apkepintą turinį sudedame tarp šonkaulių į karpio vidų. Na, kiek telpa... Kadangi įdaras gaunasi visai skanus, tai aš jo visada darau daugiau ir pakepu jį atskirame maišelyje. Įdarytą karpį dedame į kepimo maišelį. Maišelio galus stipriai užrišame. Štai ir mes pasiruošę kepimui:



-       Viską kepame apie 40 minučių 200 laipsnių kaitros orkaitėje;
-       Ištraukiame kepinį, prakerpame maišelius ir aptepame žuvį majonezo-grietinės padažu. Grietinė ir majonezas maišomas lygiomis dalimis.



-       Vėl mūsų „kūrinys“ 10 -15 minučių keliauja į orkaitę.

Štai ir viskas. Visiems skanaus...


2 komentarai:

  1. Aš kepu taip, kaip aprašiau. Jūs galite bandyti kitaip. Man labiau patinka šis patiekalas gerai iškeptas

    AtsakytiPanaikinti