2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Šašlyko receptas pagal "953"


Ko gero nėra nei vieno tokio patiekalo, kuris turėtų tiek daug gamybos receptų variacijų. Noriu pasidalinti dar vienu iš jų. Pasakojo, kad receptas kilęs iš Udmurtijos. Patį receptą padiktavo mano kolega su šaukiniu „953“. Tai taip ir pavadinsim – Šašlyko receptas pagal „953“. Paragauti jo teko kolektyvinėje išvykoje. Skonis buvo tikrai nuostabus. Pagal nupasakotą receptą, pabandžiau pagaminti ir aš. Gavosi. Lapnojo visi, net ausys linko. Gaunasi minkšti ir sultingi mėsos gabaliukai. „Kaip basas angelas“ į vidų suėjo :):):).  Šio recepto trūkumas (o gal ir ne...) – reikia marinuoti mažiausiai parą, o geriau net ir dvi. Mano iki tol daromi šašlykų receptai marinuojasi taip.... valandas dvi. Bet apie juos kitame recepte....


Taigi siūlau pabandyti. Pasiruošia viskas taip per minučių 15. Manau neapsigausit....
Ingredientai:
-          2-3 kg mėsos. Sakė, kad tinka tik sprandinė. Manyčiau, kad galima ir su kitokia. Reiks kada pabandyti. Tiesa, mėsą pjaustom didokais gabaliukais. Na, taip 3x3x4cm. Galima ir didesniais....
-          0,5 kg pomidorų padažo. Tai ko gero vienas iš pagrindinių skonį įtakojančių sudedamųjų. Jei naudosite aštrų padažą – šašlykai gausis aštresni, jei su kokiais pikantiškais priedais, tai garantuotai, tų priedų prieskonį jausite ir šašlykuose. Svarbiausia – naudoti kuo tirštesnį padažą. Ką naudojau aš – matosi nuotraukoje. Gavosi labai jau švelnaus skonio.
-          3-4 kiaušiniai. Na, čia viskas aišku.
-          5-6 svogūnai. Aš pjausčiau kubeliais. Manau, kad galima ir per burokinę tarką. Efektas tas pats, o gaunasi greičiau.
-          1 citrina
-          Druska, pipirai

Ką aš naudojau, matosi foto:


Gamybos procese:


Jau viskas tai sumaišyta puode....


... ir, po geros paros, ant žarijų:



Beliko padėkoti „953“ (Tomui) už nuostabų receptą ir visiems palinkėti „SKANAUS“
JAUGARO (LY5RJ)
Rolandas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą